elinsfamilj.blogg.se

Om mig och min familj, hur vi lever vår vardag

Dags att börja

Kategori: Allmänt, Mina barn

Jag kan skratta och vrida och vända på det här hur mycket som helst. Men nu ska jag om möjlighet finns skriva aktivt igen. 

Mycket har hänt sedan jag sist skrev. E ska idag till prima på ett första besök, vilket är nervöst och spännande. Det känns skönt att äntligen få lite hjälp och förståelse till eventuellt varför vår vardag är kaos. 

(null)


Vardagen vi lever i är en impulsiv och ständig rörelse. Mycket blir fel och även om hon inte är 4 år än ska hon utredas för adhd. Läskigt! Ja det kan man säga, hon är ju fortfarande min lilla bebis.

Hennes lillasyster M är motsatsen. Där är talets ordförråd litet. Hon kan säga mamma pappa, Ellinor, hej då, sov gott, vad är det där, hej, där, bil. Hon är snart 2 år men det finns mycket charm och uttryck på annat vis.

(null)


Tar nya tag i att skriva om hur vi lever i vår vardag och vad som ingår i den.
Kommentera inlägget här: