elinsfamilj.blogg.se

Om mig och min familj, hur vi lever vår vardag

Hemligt

Kategori: Allmänt, Mina barn

Nej nu är jag slarvig igen.

jag skulle blir bättre på att skriva och ändå skriver jag sämre. Mycket har hänt den senaste tiden. Tuffa beslut om framtiden har blivit fattade. E:s utredning har fått ett startdatum och vi ha fått fylla i en bunt med frågor om henne och hennes beteenden, även förskolan har fått göra det. I mars ska vi tillbaka till Prima för genomgång.

Det andra tuffa beslutet kommer vi att hålla på o några veckor till. Känner oss inte redo att avslöja.

Dessutom har jag i november fått jobb och har arbetat lite hit och dit som vikarie. Nackdelen med det är att det inte har gett så många timmar och många beslut över ekonomi har behövt fattas 

Nu ligger även både E och M i feber och gjort det i tre dagar. Så det är mycket vaken tid nattetid, vilket resulterar i dålig nattsömn.

Jag hoppas innerligen att ni har haft det bättre än vi de senaste veckorna.
Kommentera inlägget här: